Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Get This.

Tuesday, May 31, 2011

Berapa agak ye nilai kawan yek.......





actually, bpe yek nilai sahabat pda kmu? bleh kmu tlg sukat utk aku? aku ada kawan yg aku xtahu nilai die, aku ada kawan yg aku xtahu bpe nilai yg die ltak utk aku...hari2 aku tambah bahagi & darab tpi aku xpnah dpt jwpn...sebab smua kawan aku xt'nilai buat aku...









aku xb'kawan hnya utk kluar mkn, xjuga semata-mata utk jdi teman sopping, apatah lgi kawan hnya utk k'pentingan sendiri


aku kawan klau die jjur kawan dgn aku. klau die ske kawan dgn aku. klau die rela b'kawan dgn aku. trima aku seadanya sprti aku terima die sepenuh ye. 

dan klau die kawan xmampu terima aku, aku rse aku prlu utk xb'kawan dgn die spye die xrse b'salah kawan dgn aku

dan klau i2 bleh d'nilai, brpe yek nilai pengorbanan yg aku buat utk aku sakit kn diri aku m'mutus kn sahabat demi sahabat aku yg xt'nilai?

kOwg ada tak jawapan untuk ini?




1 comment: